Po integracji system automatycznie w czasie rzeczywistym, będzie mógł oceniać wydajność twojego sklepu. Kryteriami są wskaźniki, opracowane przez ekspertów SalesBee - zobacz o Nas.
Z SalesBee zweryfikowaliśmy nasze myślenie o segmentacji klientów oraz podejście do zarządzania prezentacją produktów na stronie. To intuicyjne narzędzie, które w prosty sposób pokazuje niezbędne statystyki.
Najbardziej jesteśmy zadowoleni z dostępnych gotowych rozwiązań (pop-upów i maili) wspierających sprzedaż w czasie rzeczywistym – gdy Klient jest wciąż na stronie, oraz działania na bazie. Po pierwsze możemy sami nimi zarządzać, po drugie i najważniejsze dzięki temu widzimy realny wzrost sprzedaży o 15%.
To narzędzie za mnie myśli i daje rozwiązania dostosowane do mojej marży! Poprzez możliwości oddziaływania na klientów "tu i teraz", automatyczne generowanie dodatkowych rabatów dobranych pod klienta, liczba naszych zamówień wzrosła o 21%.
Dzięki zdefiniowanym akcjom marketingowym pomagamy w dokonaniu zakupu i pozyskaniu danych Klienta.
Klient, którego dobrze już znamy - wyświetlamy mu to, co najbardziej lubi. W mailingach i newsletterach informujemy go o nowościach w sklepie.
Klienci, którzy nie robili dawno zakupów, wysyłamy do nich ofertę, którą według stworzonego profilu zakupowego, najchętniej by kupili